- To wydarzenie minęło.
Szkolenie Wymagania Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001:2015
Ramowy program usługi
- Wstęp do wymagań systemu zarządzania jakością:
- Przedstawienie uczestników oraz Organizacji
- podejście procesowe,
- terminologia stosowana w normach,
- proces uzyskania certyfikatu,
- podstawa nowelizacji norm,
- główne zmiany w nowym wydaniu normy,
- Wymagania ISO 9001:2015:
- Kontekst organizacji , zakres, strony zainteresowane oraz zobowiązania do zgodności
- Przywództwo oraz polityka systemu zarządzania jakością
- Podejście oparte na ryzyku
- Zarządzanie zasobami ludzkimi: odpowiedzialności i uprawnienia, kompetencje, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Realizacja wyrobu lub usługi
- Ocena satysfakcji Klienta
- Nadzór nad infrastrukturą i środowiskiem realizacji procesów
- Nadzorowanie wdrożonego systemu, w tym audyty wewnętrzne
- Postępowanie z niezgodnościami, działania korygujące oraz przegląd zarządzania
Podsumowanie szkolenia oraz pytania uczestników.
Po odbyciu szkolenia uczestnik zdobędzie:
- praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie zarzadzania jakością
- umiejętności planowania, organizowania i dokumentowania wymagań normy
- możliwość samodzielnego realizowania działań systemowych tj. nadzór nad udokumentowanymi informacjami i działaniami korygującymi oraz przeprowadzania przeglądów zarządzania
- potwierdzenie kompetencji
Szkolenie jest odpowiednie dla osób, które:
- Nie mają wiedzy w zakresie wymagań normy ISO 9001
- Pracujących w Systemie Zarządzania Jakością zgodnym zarówno z normą ISO 9001:2008 lub ISO 9001:2015
- Mają już praktyczne i teoretyczne doświadczenie, ale chcą pogłębić swoją wiedzę w tym temacie
- Szukają nowych praktyk i rozwiązań związanych z doskonaleniem systemu
- Potrzebują udokumentowanego potwierdzenia swoich kompetencji
Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne w wersji papierowej.
Szkolenia prowadzone są w małych grupach aby każdy z uczestników miał możliwość dyskusji z prowadzącym oraz zadawać pytania.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia w terminie dostosowanym do wymagań Klienta.