- To wydarzenie minęło.
Szacowanie ryzyka w systemach zarządzania
Ramowy program usługi
- Wymagania normy ISO 31000 w odniesieniu do Systemów Zarządzania
- Podstawy zarządzania ryzykiem – terminologia oraz definicje zarządzania ryzykiem
- Proces zarządzania ryzykiem
- Dokumentowanie procesu zarządzania ryzykiem
- Ryzyko: metody oceny, identyfikacja, kryteria oceny, analiza i ewaluacja
- Planowanie postępowania z ryzykiem
- Monitorowanie i kontrola ryzyka
- Przegląd i doskonalenie systemu zarządzania ryzykiem
- Warsztaty z szacowania ryzyka oraz postępowania z szansami
Podsumowanie szkolenia oraz pytania uczestników.
Po odbyciu szkolenia uczestnik zdobędzie:
- praktyczną i teoretyczną wiedzę w zakresie szacowania ryzyka
- umiejętności planowania, organizowania i dokumentowania procesu
- możliwość samodzielnego realizowania działań związanych z ryzykiem i szansami w Organizacji
- potwierdzenie kompetencji
Szkolenie jest odpowiednie dla osób, które:
- Pracujących w Systemach Zarządzania
- Mają już praktyczne i teoretyczne doświadczenie, ale chcą pogłębić swoją wiedzę w tym temacie
- Szukają nowych praktyk i rozwiązań związanych z doskonaleniem procesu lub systemu
- Potrzebują udokumentowanego potwierdzenia swoich kompetencji
Uczestnicy otrzymują materiały dydaktyczne w wersji papierowej.
Szkolenia prowadzone są w małych grupach aby każdy z uczestników miał możliwość dyskusji z prowadzącym oraz zadawać pytania.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia w terminie dostosowanym do wymagań Klienta.